Schade melden
Schade die tijdens het transport is opgelopen, dient binnen twee werkdagen na bezorging bij ons gemeld te worden. Meldingen die later binnenkomen kunnen wij helaas niet meer in behandeling nemen.
Om je melding zo snel en goed mogelijk te kunnen verwerken, vragen wij je om duidelijke foto’s aan te leveren van de volgende zaken:
- De buitenkant van het pakket (ongeopend), zoals geleverd door de transporteur. Uiteraard alleen als de schade al zichtbaar is aan de buitenkant.
- Het geopende pakket, waarbij het beschadigde (nog verpakte) artikel zichtbaar is.
- Alle typen binnenverpakkingen (ongeopend).
- Het volledige (onverpakte) beschadigde artikel.
Wij begrijpen dat dit om meerdere foto’s vraagt. Dit is echter noodzakelijk om de schade correct en efficiënt te kunnen behandelen.
Voormelding
Beschik je nog niet over alle benodigde informatie of foto’s? Dan kun je alvast een voormelding doen. Bij een voormelding wordt de aanvraag nog niet direct in behandeling genomen, maar is de schade in elk geval gemeld binnen de termijn van twee werkdagen.
Na de voormelding heb je nog vijf werkdagen de tijd om alle gevraagde informatie en foto’s aan te leveren, waarna wij je melding in behandeling nemen.
